Sisena sessió
I tot movent les línies hem pogut transformar les cares en follets i planetes.
I
vet aquí un gos
i vet aquí un gat
aquestes línies en moviment
s'han acabat!
Cinquena sessió
Avui
hem mogut les línies per tal de dibuixar el nas. Com ja sabíem fer totes les
parts de la cara les hem ajuntat i ens ha sorprès el resultat.
Finalment, ens hem reunit tots per
compartir tot allò que hem anant aprenent.
Cuarta sessió
Hem après a dibuixar l'orella. Aquesta part del rostre és la més entremaliada de dibuixar ja que està formada per
moltes línies en moviment.
Tercera sessió
Aprenem a dibuixar la boca i l'afegim al rostre.
Segona sessió
Treballem l'ull i ho introduïm al rostre.
El rostre - primera sessió
Després d'una petita pausa del projecte "Línies en moviment",
un intercanvi entre els alumnes de 2n d'ESO i els alumnes de P4 i P5, continua durant aquest segon trimestre amb una
exploració minuciosa sobre el rostre.
Començarem amb
una visió de conjunt que ens permeti estructurar la posició dels elements clau i al llarg de les diferents sessions descobrirem com fer cada una de les parts:
ulls, orelles, nas i boca. Per finalment tornar a la visió de conjunt i
construir una cara amb tots els seus elements col·locats allà on han de ser.
Durant la sessió
d'avui, ajudats pels nostres fabulosos mestres de 2n d'ESO, explorarem les línies fonamentals que ens
permetran dibuixar la nostra cara. Descobrirem les proporcions i relacions entre
els diferents elements que la conformen.
Estem segurs que els resultats d'aquesta nova etapa del projecte "Línies en moviment" ens sorprendrà a tots i a totes.
Sessió 6 - Volum i posició
En
aquesta sessió hem après a donar-li gruix a les línies per tal de crear la carn
del nostre cos. A més a més, hem descobert que ens podem col·locar
de cara, de costat i d’esquena.
Sessió 5 - Les nostres extremitats s’articulen
En
aquesta sessió aprenem a veure que les nostres extremitats tenen articulacions
i això ens permet utilitzar les línies per representar el moviment.
Sisena sessió
I tot movent les línies hem pogut transformar les cares en follets i planetes.
Cinquena sessió
Avui hem mogut les línies per tal de dibuixar el nas. Com ja sabíem fer totes les parts de la cara les hem ajuntat i ens ha sorprès el resultat.
Cuarta sessió
Hem après a dibuixar l'orella. Aquesta part del rostre és la més entremaliada de dibuixar ja que està formada per moltes línies en moviment.
Tercera sessió
Aprenem a dibuixar la boca i l'afegim al rostre.
Segona sessió
Treballem l'ull i ho introduïm al rostre.
El rostre - primera sessió
Després d'una petita pausa del projecte "Línies en moviment", un intercanvi entre els alumnes de 2n d'ESO i els alumnes de P4 i P5, continua durant aquest segon trimestre amb una exploració minuciosa sobre el rostre.
Estem segurs que els resultats d'aquesta nova etapa del projecte "Línies en moviment" ens sorprendrà a tots i a totes.
Sessió 6 - Volum i posició
I tot movent les línies hem pogut transformar les cares en follets i planetes.
I
vet aquí un gos
i vet aquí un gat
aquestes línies en moviment
s'han acabat!
Cinquena sessió
Avui hem mogut les línies per tal de dibuixar el nas. Com ja sabíem fer totes les parts de la cara les hem ajuntat i ens ha sorprès el resultat.
Finalment, ens hem reunit tots per
compartir tot allò que hem anant aprenent.
Cuarta sessió
Hem après a dibuixar l'orella. Aquesta part del rostre és la més entremaliada de dibuixar ja que està formada per moltes línies en moviment.
Tercera sessió
Aprenem a dibuixar la boca i l'afegim al rostre.
Segona sessió
Treballem l'ull i ho introduïm al rostre.
El rostre - primera sessió
Després d'una petita pausa del projecte "Línies en moviment", un intercanvi entre els alumnes de 2n d'ESO i els alumnes de P4 i P5, continua durant aquest segon trimestre amb una exploració minuciosa sobre el rostre.
Començarem amb
una visió de conjunt que ens permeti estructurar la posició dels elements clau i al llarg de les diferents sessions descobrirem com fer cada una de les parts:
ulls, orelles, nas i boca. Per finalment tornar a la visió de conjunt i
construir una cara amb tots els seus elements col·locats allà on han de ser.
Durant la sessió
d'avui, ajudats pels nostres fabulosos mestres de 2n d'ESO, explorarem les línies fonamentals que ens
permetran dibuixar la nostra cara. Descobrirem les proporcions i relacions entre
els diferents elements que la conformen.
Estem segurs que els resultats d'aquesta nova etapa del projecte "Línies en moviment" ens sorprendrà a tots i a totes.
Sessió 6 - Volum i posició
En
aquesta sessió hem après a donar-li gruix a les línies per tal de crear la carn
del nostre cos. A més a més, hem descobert que ens podem col·locar
de cara, de costat i d’esquena.
Sessió 5 - Les nostres extremitats s’articulen
En aquesta sessió aprenem a veure que les nostres extremitats tenen articulacions i això ens permet utilitzar les línies per representar el moviment.
Sessió 4 - El tronc té
extremitats que les podem representar amb línies.
Sessió 3 -
Autorepresentació amb una línia
En aquesta sessió,
en un full molt gran i amb una
cera, cada nen s’autorepresenta amb un traç de
línia
i ens explica el seu dibuix.
Sessió 2 - Traç
1a sessió
En aquest projecte l'alumnat de 2n d'ESO, tutoritzats pel Ramon Roman, ens ensenyen a treballar el punt i la línia. Cada nen/a de P4 i P5 té com a mestre/a tutor un noi/a de 2n d'ESO.
A la primera sessió cerquem que els
nens tinguin clar què és i com fer una línia, com col·locar línies a l'espai i decidir-ne
la longitud.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada