diumenge, 29 d’octubre del 2017

Projecte línies en moviment


Sisena sessió

I tot movent les línies hem pogut transformar les cares en follets i planetes. 













I vet aquí un gos
i vet aquí un gat
aquestes línies en moviment
s'han acabat!



Cinquena sessió 

Avui hem mogut les línies per tal de dibuixar el nas. Com ja sabíem fer totes les parts de la cara les hem ajuntat i ens ha sorprès el resultat.





























Finalment, ens hem reunit tots per compartir tot allò que hem anant aprenent.



Cuarta sessió

Hem après a dibuixar l'orella. Aquesta part del rostre és la més entremaliada de dibuixar ja que està formada per moltes línies en moviment.












Tercera sessió

Aprenem a dibuixar la boca i l'afegim al rostre.



















Segona sessió

Treballem l'ull i ho introduïm al rostre.






 




 


  



El rostre - primera sessió

Després d'una petita pausa del projecte "Línies en moviment", un intercanvi entre els alumnes de 2n d'ESO i els alumnes de P4 i P5, continua durant aquest segon trimestre amb una exploració minuciosa sobre el rostre.

Començarem amb una visió de conjunt que ens permeti estructurar la posició dels elements clau i al llarg de les diferents sessions descobrirem com fer cada una de les parts: ulls, orelles, nas i boca. Per finalment tornar a la visió de conjunt i construir una cara amb tots els seus elements col·locats allà on han de ser.

Durant la sessió d'avui, ajudats pels nostres fabulosos mestres de 2n d'ESO, explorarem les línies fonamentals que ens permetran dibuixar la nostra cara. Descobrirem les proporcions i relacions entre els diferents elements que la conformen.
























Estem segurs que els resultats d'aquesta nova etapa del projecte "Línies en moviment" ens sorprendrà a tots i a totes.



Sessió 6 - Volum i posició
En aquesta sessió hem après a donar-li gruix a les línies per tal de crear la carn del nostre cos. A més a més, hem descobert que ens podem col·locar de cara, de costat i desquena.































Sessió 5 - Les nostres extremitats s’articulen

En aquesta sessió aprenem a veure que les nostres extremitats tenen articulacions i això ens permet utilitzar les línies per representar el moviment.










Sessió 4 - El tronc té extremitats que les podem representar amb línies. 














Sessió 3 - Autorepresentació amb una línia


En aquesta sessió, en un full molt gran i amb una

cera, cada nen s’autorepresenta amb un traç de línia 

i ens explica el seu dibuix.













Sessió 2 - Traç

En aquesta sessió repassem el que vam aprendre a la sessió anterior i cerquem que els nens distingeixin entre un traç fort i enèrgic i un traç suau.













1a sessió

En aquest projecte l'alumnat de 2n d'ESO, tutoritzats pel Ramon Roman, ens ensenyen a treballar el punt i la línia. Cada nen/a de P4 i P5 té com a mestre/a tutor un noi/a de 2n d'ESO.
A la primera sessió cerquem que els nens tinguin clar què és i com fer una línia, com col·locar línies a l'espai i decidir-ne la longitud.

















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

English Project

During the last semester we have been working vocabulary of spring and summer through puzzles and memories. We have also learned the summer ...